GAURKO LAN PROPOSAMENAK


2020/06/18 OSTEGUNA

🌟EGUNEROKOA

   ⭐EUSKARA 1

   ⭐ EUSKARA 2

   ⭐ EUSKARA 3

   ⭐GAZTE

   ⭐ENGLISH


2020/06/17 ASTEAZKENA

EGUNEROKOA

EUSKARA

EUSKARA 2

INGURUNE

GAZTE


2020/06/16 ASTEARTEA

EGUNEROKOA


  ↪EUSKARA 1 EUSKARA 2


  ↪ ABESTIA

  ↪MATEMATIKA

  ↪GAZTE

  ↪ENGLISH




2020/06/15 ASTELEHENA

EGUNEROKOA

⍈ EUSKARA "BALOREAK"

⍈ EUSKARA "ALBERT EINSTEIN"

⍈ MATEMATIKA

ENGLISH

MUSIKA
  • Queen taldeko "We Will Rock You" abestia gorputz perkusioa erabiliz interpretatuko duzue. Abestiaren bukaeran “IMPROVISA” agertuko da. Horrek esan nahi du zuek inprobisatu behar duzuela, hau da, zuek sortu  behar duzuela gorputz perkusioa. Irudi batzuetan I eta D letrak agertzen dira:
                    I ezkerreko eskuarekin egin behar duzue. 
            D eskuineko eskuarekin egin behar duzue.

Vais a interpretar con percusión corporal "We Will Rock You" del grupo Queen. Al final de la canción aparecerá “IMPROVISA”. Quiere decir que a partir de ahí tenéis que improvisar vuestra propia percusión corporal, la tenéis que inventar vosotros. En algunas figuras musicales se indica I y D:
                                           I es para hacerlo con la mano izquierda.
                                        D es para hacerlo con la mano derecha.

  • "Pintto" (Txirulaz liburuko 47. orrialdean) errepasatu eta txirularekin interpretatzen GRABATU. Grabaketa bideo bat izatea nahiago dut (mobilarekin grabatu dezakezue), baina moldatzen ez bazarete audio bat ere izan daiteke. Ondoren niri EMAILEZ BIDALI: opicos@ekintza.org
Bideoa emailez bidaltzeko WETRANSFER erabiltzea gomendatzen dizuet. Ikasle batzuentzat prestatu nuen bideoa uzten dizuet nola egin jakiteko. Kontuan hartu, bideoa mobilarekin grabatzen baduzuela ez duzuela grabatutakoa ordenagailura pasa behar. Zuzenean mobilean Google zabaldu, bertan Wetransfer idatzi eta prozesu osoa has dezakezue.

Repasar “Pintto” con la flauta (página 47 del libro Txirulaz) y enviar una grabación a opicos@ekintza.org Prefiero que sea un vídeo (podéis grabarlo con el móvil), pero si os resulta más fácil puede ser un audio.
Os recomiendo enviar el vídeo a través de WETRANSFER. Os dejo un vídeo para saber cómo hacerlo. Si grabáis el vídeo con el móvil, sabed que no es necesario pasar lo grabado al ordenador para poder enviármelo. Después de grabarlo tenéis que abrir Google en el móvil, escribir Wetransfer y empezar el proceso tal y como se explica en el siguiente vídeo:
 




2020/06/12 OSTIRALA

EGUNEROKOA

EUSKARA

ASMAKIZUNAK

GAZTE




2020/06/11 OSTEGUNA

EGUNEROKOA

EUSKARA

✫ MARIE CURIE BIDEOA

✫ MARIE CURIE GALDERAK

GAZTE

✫ MATE

ENGLISH




2020/06/10 ASTEAZKENA

EGUNEROKOA

EUSKARA

✣ MATE

GAZTE





2020/06/09 ASTEARTEA

EGUNEROKOA

EUSKARA

INGURUNE

MATEMATIKA

ENGLISH

GAZTE  ADIVINANZAS






2020/06/08 ASTELEHENA

EGUNEROKOA

  ❊EUSKARA

  ❊INGURUNE

  ❊ MATEMATIKA

  ❊ENGLISH

  ❊GAZTE  DIKTAKETA

  ❊MUSIKA


  • "Pintto” (Txirulaz 47) errepasatu.
          Repasar Pintto” (página 47 de Txirulaz).

          Páginas 19 y 25 de Vivace.






2020/06/05 OSTIRALA

EGUNEROKOA

EUSKARA
EUSKARA ABESTIA
MATEMATIKA
GAZTE





2020/06/04 OSTEGUNA

EGUNEROKOA

  ✻EUSKARA

  ✻INGURUNE

  ✻GAZTE

  ✻ MATEMATIKA

  ✻ENGLISH




2020/06/03 ASTEAZKENA

EGUNEROKOA

  ⇸EUSKARA

  ⇸INGURUNE

  ⇸GAZTE

  ⇸MATEMATIKA




2020/06/02 ASTEARTEA

EGUNEROKOA

  EUSKARA

  INGURUNE


  MATEMATIKA 


  GAZTE


  ENGLISH 





2020/06/01 ASTELEHENA

🌟EGUNEROKOA

  ⭐EUSKARA 1

  ⭐EUSKARA 2

  ⭐ INGURUNE

  ⭐MATEMATIKA

  ⭐GAZTE

  ⭐ENGLISH

-Go Further! Booklet (LIBURU FINA) page 12 + 13 (grammar exercises - present continuous)

  ⭐MUSIKA

- "Pintto" abestia (Txirulaz liburuko 47. orrialdean) landu behar duzue. Practicar la canción "Pintto" (página 47 del libro Txirulaz).
AZALPENAK - EXPLICACIONES 
PARTITURA NOTAK IDATZITA - PARTITURA CON NOTAS ESCRITAS 

Hauek txirularekin praktikatzeko audioak dira: Aquí os dejo unos audios para que practiquéis con la flauta:
ABESTIA TXIRULAREKIN - CANCIÓN CON FLAUTA 
ABESTIA PIANOAREKIN - CANCIÓN CON PIANO 


- Vivace liburuko 23. orrialdea. Página 23 del libro Vivace.


2020/05/29 OSTIRALA

EGUNEROKOA

  ✧EUSKARA

  ✧ INGURUNE

  ✧MATE 1

  ✧MATE 2

  ✧GAZTE


2020/05/28 OSTEGUNA

🌟EGUNEROKOA

  ⭐EUSKARA
  ⭐INGURUNE
  ⭐ GAZTE
  ⭐MATEMATIKA
  ⭐ENGLISH




2020/05/27 ASTEAZKENA

EGUNEROKOA

EUSKARA

INGURUNE

GAZTE

MATEMATIKA



2020/05/26 ASTEARTEA

EGUNEROKOA

  ⇸INGURUNE

  ⇸EUSKARA

  ⇸MATEMATIKA

  ⇸GAZTE

  ⇸ENGLISH





2020/05/25 ASTELEHENA

EGUNEROKOA

  ✎EUSKARA
  ✎INGURUNE
  ✎MATEMATIKA
  ✎GAZTE
  ✎ENGLISH

  ✎MUSIKA

-         -  Arrainak margotu behar dituzue. Musika notak dituzte barruan eta nota bakoitza dagokion kolorearekin margotu behar duzue (berdin da goiko
notak edo beheko notak diren; hau da, adibidez, beheko eta goiko DO,
biak dira urdin ilunak). Hemen sakatzen baduzu notak eta hauen izenak
ikusiko dituzu.
-          Pinta los peces con los colores que corresponden (da igual si son
las notas de arriba o las de abajo; es decir, tanto el DO de
abajo como el DO de arriba hay que pintarlos en azul oscuro). Pincha aquí y
-         
         - Vivace liburuko 31. orrialdea.
  Página 31 del libro Vivace.

 



2020/05/22 OSTIRALA

EGUNEROKOA

MATEMATIKA

INGURUNE

EUSKARA

GAZTE



2020/05/21 OSTEGUNA

EGUNEROKOA

  ❀INGURUNE

  ❀EUSKARA

  ❀MATEMATIKA

  ❀GAZTE

  ❀ENGLISH




2020/05/20 ASTEAZKENA

✻ EGUNEROKOA

  ✼ MATEMATIKA

  ✼ INGURUNE


  ✼ EUSKARA

  ✼ GAZTE



2020/05/19 ASTEARTEA

EGUNEROKOA

  EUSKARA
  INGURUNE
  GAZTE
  MATEMATIKA
  ❀ENGLISH




2020/05/18 ASTELEHENA

EGUNEROKOA

  ⭒EUSKARA


  ⭒MATEMATIKA

  ⭒GAZTE

 ⭒ENGLISH

  ⭒MUSIKA
-Gaurkoan eskuekin egindako erritmo bat praktikatu behar duzue. Hasieran ez da erraza, beraz pazientzia eta askotan entsaiatzea beharko duzue ondo ateratzeko. Ikasteko bideo hau uzten dizuet. 
Os dejo este vídeo para que practiquéis un esquema rítmico de percusión corporal. Al principio es un poco complicado, pero ya veréis que con un poco de paciencia y empeño os saldrá perfecto.
- Vivace liburuko 18. orrialdea. 
Página 18 del libro Vivace. 




2020/05/15 OSTIRALA

EGUNEROKOA

  ✪GAZTE

  ✪MATEMATIKA

  ✪EUSKARA

  ✪PLASTIKA


2020/05/14 OSTEGUNA

EGUNEROKOA

  ✲EUSKARA


       Hizki zopa

  ✲GAZTE

  ✲MATEMATIKA

  ENGLISH



2020/05/13 ASTEAZKENA

EGUNEROKOA

EUSKARA

INGURUNE

GAZTE

MATEMATIKA




2020/05/12 ASTEARTEA

EGUNEROKOA

 ❀EUSKARA

 ❀INGURUNE

 ❀MATE

 ❀ GAZTE

ENGLISH 






2020/05/11 ASTELEHENA 

✿ EGUNEROKOA

❀ EUSKARA

❀ INGURUNE

❀ MATEMATIKA

❀ GAZTE

ENGLISH

MUSIKA
  •         Jolastu nirekin jolas honetan. Jolastu baino lehenago 3 erritmoak ondo ikasi eta... dibertitu! Anima zaitez eta bidal iezadazu bideo bat zer ondo egiten duzun ikusteko.

  •      Juega conmigo a este juego. Practica primero los 3 ritmos y... ¡vamos a divertirnos!  Envíame un vídeo y así podré ver qué bien te sale.





2020/05/08 OSTIRALA

EGUNEROKOA

✫ EUSKARA

✫ MATEMATIKA

✫ GAZTE

✫ PLASTIKA




2020/05/07 OSTEGUNA

EGUNEROKOA 


GAZTE   
         Pausoak

MATEMATIKA

INGURUNE1 
INGURUNE 2 

ENGLISH



2020/05/06 Asteazkena

EGUNEROKOA

    ⤍EUSKARA
    ⤍INGURUNE
    ⤍MATEMATIKA
    ⤍GAZTE
        ⤷DICTADO





 2020/05/05 Asteartea

🌟EGUNEROKOA

   EUSKARA
    ⭐INGURUNE
    ⭐GAZTE
    ⭐MATEMATIKA
    ⭐ENGLISH







2020/05/04 ASTELEHENA

EGUNEROKOA 

                     🌟 GAZTE JOLASAK

INGURUNE

EUSKARA

ENGLISH

MUSIKA
  • Hauetako abesti bat aukeratu: "Sehaskan", "Ontzi txikia" edo "Zorionak zuri" (Txirulaz liburuko 42., 43. eta 47. orrialdeak), jotzen grabatu eta niri emailez bidali opicos@ekintza.org-ra.
  • Elegir una de estas canciones: "Sehaskan", "Ontzi txikia" o "Zorionak zuri" (páginas 42, 43 y 47 de Txirulaz), grabaros tocando la canción que habéis elegido y enviarme la grabación por email a opicos@ekintza.org.
  • Vivaceko 15. orrialdea egin.
  • Página 15 de Vivace.
            Hau da behar duzuen audioa.
            Este es el audio que necesitáis.


·
·    2020/04/30 OSTEGUNA


🌟EGUNEROKOA

   ⭐INGURUNE

   ⭐EUSKARA

   ⭐PLASTIKA

   ⭐GAZTE

   ⭐ENGLISH



2020/04/29 ASTEAZKENA

✿ EGUNEROKOA

    ❀ GAZTE

    ❀ EUSKARA

    ❀ INGURUNE



2020/04/28 ASTEARTEA 

EGUNEROKOA

GAZTE (REGLAS DE ORTOGRAFÍA)

GAZTE (FITXA)


EUSKARA


INGURUNE


ENGLISH

-Student´s Book page 49 (lesson 2): DIGITAL BOOK

Lehenengo ariketa: Irakurri Alice eta Jake-en elkarrizketa zinean. Ondoren, entzun audioa eta begiratu urdinez agertzen diren esaldiak. / Lee la entrevista de Alice y Jake en el cine. Después, escucha el audio y mira las frases que aparecen en azul.

Bigarren ariketa: Entzun audioa eta asmatu zein pertsonaiaz ari diren hizketan. Ea denak asmatzeko gai zaren! / Escucha el audio y adivina de qué personaje hablan. ¡A ver si eres capaz de acertar todos!


-Activity Book page 39: Bertan agertzen diren jarduerak burutu. / Realiza los ejercicios de la página 39.




2020/04/27 ASTELEHENA

EGUNEROKOA 
                ✷adivinanzas/asmakizunak

   EUSKARA

     ✭INGURUNE

     ✯ESPERIMENTUA

    ✭MUSIKA:


·      Vivaceko 12. eta 14. orrialdeak egin. Hemen duzue 12. orrialdea egiteko behar duzuen audioa.

·    Página 12 y 14 de Vivace. Para completar la página 12 necesitáis este audio.


     ✯ENGLISH

-Student´s Book page 48 (lesson 1 / UNIT 5): DIGITAL BOOK

  • Lehenengo ariketa: Irakurri gai berriko abesti berria. Ulertzen ez dituzun hitzak baldin badaude, begiratu hiztegian hauen esanahia zein den. Ondoren, entzun audioa eta gozatu!  / Primer ejercicio: Leer la nueva canción del nuevo tema. Si hay palabras que no entiendes, usa el diccionario. A continuación, escucha el audio y ¡disfruta!
  • Bigarren ariketa:
    • Entzun audioa eta errepikatu ahozkotasun egokiarekin unitateko hitz berriak.
    • Jarraian, etxean dagoen beste pertsona batekin ondorengo jarduera burutu: batek deskribapen txiki bat egingo du ahoz, adibidez: He´s got long, curly, dark hair and glasses. Beste pertsonak, 20 segundutan zuk esandakoa marraztu beharko du orri batean. Gero, aldatu rolak. 
    • Segundo ejercicio: Escucha el audio y repite con la pronunciación adecuada las nuevas palabras de la unidad.
    • A continuación, realizarás la siguiente actividad con otra persona que se encuentre en casa: uno hará una pequeña descripción oral, por ejemplo: he´s got long, curly, dark hair and glasses. La otra persona tendrá que dibujar en 20 segundos lo que se ha dicho, en una hoja. Luego, cambiarán los roles.
  • Hirugarren ariketa: Bai/ez erantzuneko galderak egin beharko dituzue. Etxekoekin jolastu zaitezte. Zuetako norbaiten izena idatziko du batek paper batean. Gainontzekoek, galderak egin beharko dituzue (eta zein pertsona den asmatu). Tendréis que hacer preguntas de respuestas sí/no. Jugar con alguien de casa. Una persona escribirá el nombre de alguno de ustedes en un papel. Los demás tendréis que hacer preguntas (y adivinar qué persona es).


-Activity Book page 38: Bertan agertzen diren jarduerak burutu. / Realizar las actividades de la página 38.



2020/04/24 OSTIRALA

EGUNEROKOA

    ⇒GAZTE
    ⇒EUSKARA
       INGURUNE

2020/04/23 OSTEGUNA

EGUNEROKOA

    ➥GAZTE
    ➥EUSKARA
    ➥INGURUNE
    ENGLISH


-Activity Book page 59: Bertan agertzen diren jarduerak burutu. Behar izanez gero, irakurri berriro komikia (Student´s Book page 74 + 75) 

Llevar a cabo las actividades que aparecen en la página 59. Si es necesario, volver a leer el cómic (Student´s Book page 74 + 75). 










2020/04/22 ASTEAZKENA

Gaurko lan proposamenak:
Egunerokoa






2020/04/21 ASTEARTEA

➽Gaurko lan proposamenak:

EGUNEROKOA

  1. GAZTE
  2. EUSKARA ARRETA
  3. EUSKARA 
  4. ENGLISH

-Student´s Book page 74 + 75 (Extended Reading): DIGITAL BOOK



  • Lehenengo ariketa: Irakurri komikia eta entzun audioa. / Leer el cómic y escuchar el audio.



  • Bigarren ariketa: Erloju bat hartu eta minutu batean bilatu komikian zehar 5 lan mota (five jobs); beste minutu batean 6 arropa ezberdin (six clothes items); beste minutu batean 4 denda ezberdin (four shops) eta azkenik, 2 musika instrumentu (two instruments). 

Segundo ejercicio: coger un reloj y buscar en un minuto 5 tipos de trabajo a lo largo del cómic (five jobs); en el siguiente minuto 6 prendas diferentes (six clothes items); en otro minuto 4 tiendas diferentes (four shops) y finalmente 2 instrumentos musicales (two instruments).



  • Hirugarren ariketa: Irakurri esaldiak eta esan komikiko zein binetetan gertatzen den. Jarri esaldiaren ondoan, binetaren zenbakia. 



Tercer ejercicio: lee las frases y señala en qué viñeta del cómic se produce. Coloca junto a la frase, el número de la viñeta.



  • Laugarren ariketa: Kopiatu orri batean galdera hauek eta erantzun / Copiar en una hoja las siguientes preguntas y responder:



    • Who is in bed?
    • What is the name of her brother?
    • Who are Domino?
    • Who works in a bookshop?
    • Who are Cosmo and Jen? 

2020/04/20 ASTELEHENA

Gaurko lan proposamena:

  1. INGURUNE
  2. EUSKARA
  3. GAZTE
  4. MATE
  5. MUSIKA
  6. ENGLISH
-Student´s Book page 47 (Unit review): DIGITAL BOOK

     Lehenengo ariketa: Irakurri neskaren eta gizonaren arteko elkarrizketa. Ondoren, beste pertsona baten laguntzarekin antzeko elkarrizketa bat osatu ahoz, agertzen diren objektuak erabiliz.

Primer ejercicio: leer el diálogo entre la niña y el hombre. Posteriormente, entablar una conversación verbal similar con ayuda de otra persona, utilizando los objetos que aparecen.


     Bigarren ariketa: Entzun eroslearen eta saltzailearen arteko audioa eta esan, ea prezioak ondo esaten dituen ala ez. Hau da, egia ala gezurra esaten duen erabaki.

Segundo ejercicio: escuchar el audio entre el comprador y el vendedor y decidir si dice bien los precios o no. Es decir, averiguar si dice la verdad o está mintiendo.


     Hirugarren ariketa: Erantzun lau galderei, 3.ariketako prezioak erabiliz.
Tercer ejercicio: responde a las cuatro preguntas utilizando los precios del tercer ejercicio.


-Activity Book page 37: Bertan agertzen diren jarduerak burutu. / Realizar las actividades de la página 37.


-Activity Book page 67: My New Words: Osatu unitateko hiztegia, hitzak idatziz. / Completa el vocabulario de la unidad escribiendo las palabras trabajadas.




OSTIRALA 3


    • Student´s Book: Sartu ingeleseko web orrialdean eta ireki 45.orria      (LESSON 7). / Entrar en la página web y abrir la página 45 del libro digital (LESSON 7).
      • Lehendabizi, irakurri eta entzun lehenengo ariketako elkarrizketa. / Primero, leer y escuchar la conversación del primer ejercicio. 
      • Jarraian, arauak ondo ulertu ondoren, 2.ariketa burutu./ Después, entender bien las normas y realizar el segundo ejercicio. 
      • Bukatzeko, 3.ariketa egin. Bertan, Dan izeneko mutil baten eta zerbitzariaren arteko elkarrizketa osatu beharko duzue. Irudiaren azpian dauzkazuen esaldiak erabili eta kokatu dagokion tokian. / Para finalizar, realizar el tercer ejercicio. Tendreis que completar la conversación entre un chico llamado Dan y el camarero. Teneis que utilizar las frases que aparecen debajo de la imagen y colocarlas en la frase adeacuada. 

    • Activity Book: 36.orrialdeko jarduerak egin. / Realizar los ejercicios de la página 36. 





OSTEGUNA 2

Hemen biharko lan proposamenak!! 








ASTEAKENA 1

Hemen dituzue biharko lan proposamen berriak. Eutsi langileak!! 

EGUNEROKOA - ASTEAZKENA 1-
   1. URAREN ZIKLOA -ESKEMAK-
   2. URAREN ZIKLOA -ARIKETA-






Hemen daukazue datorren astelehenerako lan proposamenak eta jolas bat burua pixka bat astintzeko!!


ASTELEHENA 30 (EGUNEROKOA)   
DENBORA FITXA
JOLASA


INGURUNEINGURUNEESPERIMENTUA

2 comentarios: